Faster Malin

Igår va min lediga dag, så jag hade frågat MIa innan om jag fick låna Casper, å det fick ja ju såklart ;) Men innan jag hämtade honom så hann jag med en frukostfika med kuzinan!! =) Gott o roligt !!
Hämtade Casper vid halv tolv på dagis, dom var på väg ut o när han fick syn på mig så skrek han "Målin, Målin, Målin" medans han sprang emot mig! Haha..Om inte Det gör en GLAD så vet ja inte vad!! =)
Vi åkte hemåt, Casper talade om för mig hur jag skulle köra, "du får starta bilen nu", "backa nudå" osv.. heh..
Vi hann med o se på Ducktales, Barnen i bullerbyn och åka till leksaksaffären =) ......Casper ville ha allt i affären, förutom det han sa att han redan hade hemma.. ;) Men tillslut blev det ett bowlingspel. Så det testade vi såklart när vi kom hem igen!!
Haha... det bästa va nog när han gick ut på balkongen o kollade "vad mysigt ni har här ute", "jättemysigt här"..haha gullunge.. Va rätt trötter när han hade åkt hem, (all cred till dig Mia hehe..), men kul hade vi!! (jag) =)
Så det är bara å hojta till när det behövs barnvakt!! =)








Slängde in ett kort på Minus som ligger gott =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0