Här sitter jag..

..med mina papper o har det skoj. Försöker samla ihop alla papper jag ska lämna till revisorn för deklarationen. Mindre roligt..Fick en sovmorgon idag igen, men idag har jag inte sovit bort förmiddagen iaf!! .. Ska kolla dubbelavsnitt av Hem till Gården YES!! Sen ska jag åka till jobbet.. Usch igår va det segt, iofs började jag vid 14, med en kund och ensam med praktikanten. Sen var det lite segt, men men! ..Halvdag så shit the same.. Idag efter jobbet ska jag tro det eller ej, TRÄNA! haha.. den ni!! Neh ska faktiskt bli riktigt gött.. Så nu ska Cattis tvinga med mig varje torsdag förhoppningsvis haha.. Jag är så bra på att slingra mig undan med diverse ursäkter så jag sa till henne att jag ska med oavsett vilka undanflykter jag än kommer med!! =) Häpp, nu börjar det !!!! közzzzz


Kommentarer
Kristin

hem till gården är det bästa som finns...=)hehe kanske inte det bästa men jag kan inte missa nåt avsnitt....=)

2009-04-17 @ 10:35:10
URL: http://kickilinens.blogg.se/
Sara

haha, Hem till Gården är ju dagens höjdpunkt ;)

Duktig du är som tränar osså, jag har skitmånga bra ursäkter för att INTE träna annars, haha...

Ha en fin helg! Kram!!!

2009-04-17 @ 19:50:57
URL: http://araknofobi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0