Ikväll börjar det!!

- Greys Anatomy!!! Wiiiieee =) Haha.. gött som tusan. Idag har vi vart på färgkurs, och igår kväll var vi i Trollhättan på visning. Det va skoj! Jag fick lite färg i idag oxå faktiskt haha.. Inget drastiskt dock =) .. Vi va o köpte oss en micro och sen har jag målat första lagret på köksön och där fläkten ska sitta. Hoppas vi får upp den snart!! Måste ju lägga in en före och efter bild sen när (?) allt är färdigt =)
Igår blev jag visst ledig, hade inte en enda kund inbokad, tjohej!, så fick lite sovmorgon, och sen tog jag mig bort till Bettan o fick mig lite mat, sällskap,kaffe, o god kaka!!! =)
Imorgonbitti ska jag lämna in bilen, som krånglar igen såklart.. sen blir det en liten promenix tillbaks hem. Får se om det blir nåt jobb imorgon, hade ju tagit ledigt pga av vi hade kurs på min "vanliga" lediga dag, så har ju inga kunder inbokade imorogn heller.. Kanske lika bra o stanna hemma, så kan jag måla skåpsstommarna.. hmm... aja, får se!!
NU blir det mat, Tobbe har kockat som vanligt =)


Kommentarer
Bettan

Det va trevligt me lite sällskap igår:)

Du hae en refig karl du som lagar met... för det har inte jag...:(



Om du e hemma imorgon kanske vi kan ta och luncha... ska ju jobba imorgon....



Közzz

2009-02-18 @ 20:18:56
URL: http://betzzzy.blogg.se/
Bettan

Ojdå behöver nog tända lampan så jag ser vad jag skriver... men du fattar nog:)



Közzzz



2009-02-18 @ 20:20:10
URL: http://betzzzy.blogg.se/
Mia

Tjaba!

Kan jag låna din svarta klänning på lördag?? Jobbar du eller? Skulle behöva klippa lite på luggen också, den är en aning lång redan :-)

kan du beställa hem silverschampo också för det skulle nog behövas.

Pöss

2009-02-18 @ 21:01:12
URL: http://mammanmias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0