Underbara lediga dag!

Idag äre onsdag, som är min lediga dag!! Såå skönt o va ledig mitt i veckan, jobbar ju bara 2 dgr i taget då =) .. Igår va Kicki o klippte o slingade sig! Va skojj o träffa henne, va ett tag sen! Så jag bjöd in mig själv på fika ev nästa vecka, så jag får se på huset, o lilla Alva såklart!! Har ju inte träffat henne än =) .. Idag va ja nästan uppe med tuppen haha.. kanske inte riktigt.. Mötte upp kuzinan utanför Henry's och tog en toast o en kaffe latte, riktigt god frukost/lunch =) Satt o tjötade ett tag, sen tog vi en sväng in på Åhléns. Jag köpte mig en ny mascara, ska testa den nya MaxFactor fake lashes eller va den nu hette =) ... På fredag ska ja träffa kuzinan igen! =) Blev bjuden på "tjejkväll" (damkväll...) hemma hos faster A! En bekant till henne, faster K o kuzinan o jag, det blir mat o gott vin =) ska bli riktigt kul!! =) .. Lördag blir det kanske fest!? Så då blir det mer vin haha.. o på söndag ska jag på storseans i Hasslösa!

Ja som jag skrev sista, så har jag gjort lite fynd på Tradera! Har blivit ID smink och en stor palett med 120 ögonskuggor (som jag inte fått än) och skor!! Så nu ska jag lämna in dom på omklackning, låter så när det är plastklackar, så får vi se om ja kan gå i dom! =)




Sen var det ju i söndags, vi skulle äntligen skruva ihop köksmöblerna! Stolarna gick bra, sen skule vi öppna kartongen med bordet och får se att ena hörnet är helt krossat!!! GAAAH! fan va allt ska krångla för oss hela tiden. Så jag ringde EM o sa som det var, o dom ville att ja skulle maila in bilder på det så skulle dom skicka vidare det. Tyckte att vi skulle skruva ihop bordet o använda det ändå, eftersom det kunde ta några veckor innan vi får ett nytt. Tråkigt =( Men det blev väldigt fint iaf!! Så ikväll ska vi foga kaklet, skulle åka o köpa hink och sån där svamp-med-handtag, men fick låna det gratis på Flügger, gratis är gott =)


Trist =(


Men det blev fnt =) om VI bara får nya tapeter oxå, dom som är nu är gräschliga!





Såhär ser det ut just nu...lite småpyssel kvar..


Kommentarer
Közinen

schnöögga pjuck! och klackarna lär inte vara något bekymmer efter en flarra vin ;)

2009-02-11 @ 23:10:09
URL: http://araknofobi.blogg.se/
zandra

Snyggt de blir hemma hos er=)

Tänkte kolla lite hur de bli me volbeat.. har du fått tag i någon som ska annes biljett? KRAAM

2009-02-13 @ 14:30:57
URL: http://justarrived.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0