Le weekend

Jobbade torsdag o fredag, va helt slut på kvällarna.. jobbigt o stå o hosta o snora över kunderna haha.. Igår lagade vi (Tobbe!) mat, färsk pasta med strimlad oxfilé med grädde, och körsbärstomater. Blev gööööragott!! Skönt att nån av oss är duktig på att laga mat iaf haha,... Vi skruvade ihop soffbordet och fotöljen oxå! Blir nog görbra när allt är iordning i rummet. Fotöljen va väldans skön iaf!! Massage i den oxå haha..










Idag har det inte hänt särskilt mycket, fick sån j-la tandvärk igårkväll, så tog ett par alvedon o försökte somna, men icke.. blev  bara värre av att ligga ner så tillslut hamnade jag ute i soffan i nån halvsittandes position o fick ett par timmars sömn iaf... Vaknade kvart över nio när jag duktigt hade ställt klockan! Skulle nämligen få besök =) ... Så runt halv tio plinga det på dörren o utanför står världens solstråle o bara log!! haha.. Sicken sötnos hon är!! Då försvinner alla krämpor o bekymmer. Bettan jobbade o Marcus skulle kolla på nån bil, men när han väl klev innanför dörren o skulle åka så fick han ett sms om att han inte kunde komma o kolla på bilen idag iaf.  Men såklart kunde ju inte elicia bara åka hem igen!! Så hon fick va här en stund iaf =) .. Vi tittade på Emil o griseknoen, jagade kissarna, matade kissarna och spelade "Mackan Packan" såklart!! =) ... Försökte spela nåt annat än mackanpackan, men hepp "inte bja".. haha så go hon är.. Tobbe vaknade väl en stund efter att Elicia hade kommit.. Hon va lite blyg i typ 2 min sen gick det bra med "Obbe" :D ...







Ikväll är det lugnt för min del, skulle egentligen ut med kusinan. Men kände mig varken sugen eller helt pigg så vi får ta det en annan helg istället. Det blev en pizza och var faktiskt o hyrde mig en film - Fool's gold. Va väl varken bra eller dålig, bara en sån där film man kollar på utan o behöva tänka, va rätt skönt =) ..
 Tobbe han är ute med grabbarna o käkar o gör stan i Skövde, så han lär ja väl inte se förrän seeent inatt.  Suttit o tjötat med Maja på msn en stund nu, skickat bilder fram o tillbaks från gamla floristtiden och efter, haha de va skojjj o se. Ett litet smakprov kan ja ju lägga upp här kanske...

Det va la sött ;P


Sitter o kollar efter lite tatueringar, viiiill ju så gärna göra en i nacken, typ som Rihanna har, fast inte stjärnor utan nån snirklig  bladranka elr blommor, aaah vet inte än. Jag som är så nålrädd vet inte riktigt hur detta ska gå till, men känns ju mer som att det är nåt jag väljer att göra o då kanske det går bra? Och många säger att det inte gör så ont i nacken....
hmm... vad tror ni?=)


Tycker det är riktigt läckert med nåt mindre där...

Nu ska ja nog krypa ner i soffan o kolla på några Vänner avsnitt, kan aldrig slå fel.


Kommentarer
Bettan

Ha ha ha.. sicken sötnos ni hade på besök:) Hon måste vara väldigt lik sin mamma:)



Blev ju riktigt snyggt med soffbordet.... och fåtöljen ska jag nog boka en tid i... gött me massage:)



Ha en go kväll då.....

Vi ska äta hemmagjord Thaimat nu... mmmmm



KÖZZZZ

2009-02-01 @ 17:21:40
URL: http://betzzzy.blogg.se/
zandra

Riktigt läckert med tatuering där.. så kör på=)

2009-02-02 @ 17:54:48
URL: http://justarrived.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0