Snörvel..

Usch, ja då har man gått o blivit sjuk. Härligt värre...
Om helgen: Fredagen blev det Thaimat, en flaska rött, På spåret o Madagaskar 2... kanonkväll.. tobbe tog sig lite mer haha..hmm.. vad vare nudå, jo! 1 ½ flaska vin, 5 öl o 3 whiskey.. härligt.. =) ..Jag gick o la mig runt 2 tiden, 4.30 slänger Tobbe upp dörren till sovrummet, slänger sig på sängen (där Minus ligger, o hon flyger upp!).. o väcker mig som sov så gott.. typiskt haha.. jaja han stensomna iaf rätt fort...
Lördagen sov vi länge, hyfsat lugnt på dagen, plockade undan lite o sånt skoj.. började göra mig iordning för o ta bussen 1625 mot skövde och Ryd. Mötte upp Angelica, usch vad tråkigt det var o åka buss!! först tog det 1tim 10 min för o åka buss seg-200 till skövde. sen fick vi vänta 20 min för o ta en buss till Ryd, haha.. vafasen man vill bo där är nåt jag inte förstår riktigt.. men Maja hade fått tag i en riktigt fräsch lägenhet iaf!! O hon har så rolig stil, o framförallt modig när hon inreder så det är alltid spännande o se =) ..  Va riktigt kul o träffa dom gamla floristtöserna faktiskt.. det började lite segt, men sen drar jag igång sing star o då blev det lite mer partajj!! haha.. som vanligt, ge mig inte micken för ja släpper den aldrig! =)
Det var alltså jag, maja, jörgen, angelica E hennes kille Erik, Erika, Vilhelmina, Angelica I o Marie-Louise...O majas ulliga långhåriga kanin Baileys, som är finsmakare!! Han dricker rödvin, cider o grogg haha.. Konstaterade att det kanske inte va så konstigt om man ger honom det namnet!? haha..
Tobbe kom o hämtade oss strax efter 02 tror ja? Skjutsade hem Angelica, sen åkte vi fram till torget så ja fick köpa med mej en kebabtallrik, den va smaskens! ....








Vaknade runt 11 på söndagen ,o mådde hyfsat hade lite ont o halsen o lite skallebank, men annars okej. Så vi kom väl iväg vid halv ett mot Ikea i Kållered. Satt o frös i bilen dit, men tänkte inte mer på det. NÄr vi gått en stund på Ikea började må allt sämre, fick feber o snorade o va helt igentäppt. Så jag fick snällt härda ut till vi va färdiga, hade dock inte så mkt energi men vi fick lite köpt iaf! En köksblandare, visst den andra för 2000 va snyggare men den här för 700 duger fint, så idag ska vi koppla in den!! Sen köpte vi två lampor, o hittade 2 andra lampor vi ville ha men dom va slut såklart. Köpte två badrumsmattor för 9 spänn styck, tänkte testa.. o tills nyss så var båda helt rena.. men den ena får ja kasta nu. Verkar dock inte som att hon tänker göra nåt på den andra eftersom hon ligger o sover på den.. men men får se... 2 nattduksbord o så blev det lite annat smått. INga gardiner, för ja orkade inte med det! O idag har vi beställt ny tv-bänk som täcker hela väggen i v rummet, ett databord, en byrå till hallen. Fick inte plats i lilla bilen så det får bli hemlevererat, förhoppningsvis nästa måndag!!






Som tur va, visst jag precis vilka kunder jag hade idag, så jag fick tag i dom o fick avboka deras tider idag tvärr.. Sorry!!! ... imorgon kommer jag nog heller inte jobba, har ju feber idag så ingen hit direkt kanske.. sen är ja ledig onsdag så då får ja väl vila upp mig tills torsdag iaf..
Laddade precis ner Christian Walz nya album Corner, verkar riktigt bra!!

Nu ska jag krypa ner i soffan igen.Tobbe o hans far kommer om en timma oxå så man kanske borde fräscha till sig lite haha...


Kommentarer
Anonym

Hej Hej Hej.....



Menar du att ni har vatten i köket nu... det e ju ett jävla framsteg:)



Hoppas att du kryar på dig snart....



Közz Közz

2009-01-26 @ 19:29:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0