Vi har fått vatten!!

Hallelulja! Vi har äntligen fått vatten och diskmaskinen är inkopplad, no more plastbestick o plasttallrikar Taaaack o lov! Ett litet steg till mot mål, gipsskivorna har börjat sättas upp på väggen, så i nästa vecka blir det kakel!! ... Vi hittade en görsnygg tapet som vi kanske ska ha i köket!! Ganska mycket mönster, men jag tror den kan bli riktigt snygg mot allt svart o vitt.





Varit en hyfsat seg dag, vaknade först vid sju när tobbe skulle åka till jobbet, sen vaknade jag kl 13 igen. Inte gjort särskilt mycket, blegat på tvn, suttit vid datorn, duschat, dammsugit o lagat mat! Imorgon är jag ju ledig, så får bli en vilodag innan jobbet på torsdag igen! Har inte haft feber idag, men blir typ genomsvett om jag gör nåt haha, snorar gör jag iaf!! härligt... not.



Mina söta kissar som ligger på sina favoritställen =) (syns särskilt på den håriga dynan!!)



Sitter o väntar på Scrubs, har äntligen fått upp tvn på väggen i sovrummet, så det ska bli gött att lägga sig i sängen o kolla!

Gonatt!



Kommentarer
tan

Ja dina katter e ju inte riktigt normala med sina platser det väljer att sova på.....

Men va ska man begära av e stackarna när de umgås me er hela dagarna.. ha ha ha ha ha ha ha



Közz Közz

2009-01-28 @ 20:21:18
URL: http://betzzzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0