Uscha!

Gått o blivit förkyld igen.. MYCKET otippat för övrigt..
Veckan har varit jobb å sånt, helgen var lugn. Fredagen va en skön kväll framför tvn.. Lördagen var det dop för Wilmer-X, och några kort därifrån har jag icke eftersom min mupp-kamera inte tycker att kärlek ska vara ömsesidigt! Så tills jag har pengar o införskaffa mig en ny så får ni (JAG) klara er utan diverse ca-40-st-ego-malin-har-varit-ute-o-festat-bilder framöver =)
När vi kom hem så åkte jag med Bettan o handlade inför kvällen. Tobbe va hemma o kolla..hmmm...fotboll yes! ;) Så vi lagade mat tills Tobbe kom, det blev helstekt fläskfilé, klyftpotatis (tack marcus att du offrade travet för potatisen!!), mumsig sallad med allas favvoingridiens - Avokado - och gräddsås. (Men Bettan, va hände med gelén!?) .. 
JO för sjutton vet ni va.. vi har beställt tapet till köket! Kommer bli såå snöggve!! Älskar den tapeten!! Orkar inte lägga upp bild nu, så ni får komma o se sen ;P Så den blir som en fondvägg bakom köksbordet, och sen blir det mörkmörk-brun på den andra väggen, med förhoppningsvis vackert konstverk =) .. Tredje rummet är i princip utrensat snart oxå, höll på halv dan igår, fan va mkt skiiiit vi (JAG) har samlat på oss.. haha.. Så det åkte ner några lådor i förrådet, och några lådor ska iväg o slängas!! .. Känns rätt knepigt att vi bara bor i en tvåa fortf med ett heeelt rum extra som vi inte börjat använda än!

Pratade lite om vi skulle åka utomlands nåt i sommar, jag vill så gärna åka till Sicilien! Men å andra sidan så vore det så gött o åka iväg i höst, typ oktober o då är det nog ingen vidare värme där. Det är Då man verkligen behöver åka iväg egentligen... Ahh får la se vad det blir!

Nu ska jag parkera mig i soffan. Känns rätt skönt att jag har en kund kl 16 imorgon, har vart feberfrusen idag så inte mig emot o vila lite imorgon...haha... MIA: Fick på en bra låt nu!! E-type - far up in the air!!! Den e bra den =)


Kommentarer
Bettan

Jag fatter inte heller vad som hände me gelén...... ha ha ha ha ha



2009-03-17 @ 08:31:46
URL: http://betzzzy.blogg.se/
Anonym

ni åt väl upp den, jäkla gottegrisar

2009-03-17 @ 11:17:45
Kicki

Vad kul.... Vi har ju alltid kul när vi festar..=) ville du hjälpa mig lite med smink och så...=)

2009-03-17 @ 16:51:20
URL: http://kickilinens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0