host, snörvel...

..började i torsdags, kände mej frusen men ingen feber.. fredags jobbade jag med feber, men höll nere den med alvedon, fredag kväll låg ja halvt däckad i soffan..hostade o ont i lungorna, lördagen blev inte många knop men febern kändes borta iaf... söndagen va ju bara o pallra sig upp o åka till skara för o jobba, hade en baluppsättning. Uddetorp hade tydligen bal den dagen.. tog mig igenom dom timmarna sen hem o la mig i soffan. Idag är ja inge vidare fräsch, och eftersom jag har 2 kunder kl 16 i eftermiddag satte jag upp en lapp igår att jag öppnar kl 15 idag. Orkade bara inte sitta på jobbet hela dagen.. så några timmar ska jag väl klara av. Får nog bli en uppvilningsdag imorgon, har för mig att jag inte har nåt inbokat så det kan behövas.. uscha.. näsan bara rinner, halsen ömmar, lungorna värker.... helvetes jävla förkylning!!!!
näh, ska lägga mig i soffan en timma sen får jag väl göra mig iordning o åka till skara..tjohejj...tänk om man hade varit anställd istället för o va egen... bara kunna ringa o sjukanmäla sig, va hemma o vila tills man är frisk o slippa tänka på kunderna/jobbet......piss..
yeye....snart händer det väl nåt som lyser upp tillvaron kanske... közzz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0