Mnjaaa

kan man kalla en rask promenad till stan för motion!? haha JEPP! för alternativet hade varit o ta bilen, o då hade ja ju inte rört mig särskilt mkt =) Så allt är bättre än inget tänker ja! tjohooo =) Tyvärr dras det ner av att jag är inne i en sån j-la småäta-hela-tiden period, så äsch.. va gör man. Imorrn ska ja iaf åka ut te Bettan o kolla på hennes nya gardiner hehe.. tror dom blev skeeetsnygga!! Hmm undrar om Elicia är hemma, då kan ja kanske ut o jaga henne i snön eller nåt = motion!! :D ( eller så tar jag mig till gymmet på eftermiddagen helt enkelt... det eller torsdag. Ja, intresseklubben antecknar.. men men..!)

Inga framsteg på jobbfronten heller.. ansökningstiden för Kicksjobbet går ut 26 februari så får vänta på svar där.. tänkte däremot ringa runt på torsdag till dom andra butikerna ja skickat ansökan till, vem vet dom kanske, KANSKE har nåt jobb till lilla mig!? :D


det dumma med att inte ha nåt jobb, är att man tänker för mycket! runt, runt, runt går dom.....Så ja tack vill ha jobb snaaaaart!!


Pözzz å gonatt me er, eller ja blir väl om en stund. Får ju försöka komma ut i någorlunda tid te Denna däringa imorrn ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0