nähädå

här händer inte mycke ska ni veta! Fredags blev det bowling å de va skojjj, träffade även på lilla söta nAnn =) Gick väl inte sådär jättebra för min del, eller jo när ja kom tillbaks från toaletten så hade ja gjort 2 strikar!! det ni! haha.. att jag kunde va så duktigt det visste ingen ;P Vi gick en sväng till Krog & kompani, men va la ingen höjdare, o den drinken skulle ja inte druckit... mådde väl lite sådär på lördagen, seg o jävlig =) (mer seg o trött än andra lördagar alltså...) ovanligt!!
Segade oss igenom lördagen o sen åkte vi på tidiga bio, såg Wolfman, den va sådär tyckte ja. Sen åkte vi hem o åt Tobbes paradrätt nämligen - just det, oxfilé! med råstekt potatis o bea-sås! Smaskens! Kollade på skidskytten o sen fastnade ja vid en film så vi somnade väl inte förrän halv tre nån gång...
Idag ä vi oxå sega haha..men idag känns det bara gött =) går fortfarande runt i morgonrock o tofflor =) hihi..
Alla hjärtans dag.. jaa va säger man om det!? En hitte-på-dag för o sälja mer givetvis, fast samtidigt kan ja tycka att det är bra, så får dom som inte brukar göra nåt speciellt för sin käresta en liten påminnelse om att du kanske skulle passa på idag HALLÅ! haha... ne jag menar faktiskt inte någon speciell. Bara kom fram till att dte är lite bra. Jag kan däremot tycka att det är lite löjligt o köpa saker til varann, utan göra nåt för den andre istället! Som t.ex att min käre sambo låter mig få äta tacos ikväll...??? Eller hur? ;)




Har sökt ett jobb på Kicks, 25tim/vecka är inte särskilt mkt visst, men är väl bra o få in en fot där, kan ju faktiskt bli mer...? Så nu håller vi tummarna för mig!! Sen klipper jag ju lite vid sidan om för o dryga ut kassan... =) Bara o tjoa till så kommer "rullande klippoteket" =)

Yoga ikväll oxå!! Ska bli gott, skönt att vi börjar en halvtimma tidigare, blir ju så sent annars! O vi ska hyra en så j-----la bra film ikväll! Bara så ni vet =)


hihi...


pözzz hejj


Kommentarer
Mia

Jilmer behöver klippa sig =)

2010-02-14 @ 13:56:13
URL: http://mammanmias.blogg.se/
Malin

kan ju ta med saxen när ja ska hämta dom!?

2010-02-14 @ 15:54:07
Mia

ja, det blir kanon! Du, kunde du bleka nåt eller? Lina undrar....o jag med för den delen ;)

2010-02-15 @ 13:05:01
URL: http://mammanmias.blogg.se/
Malin

alltså, jag kan ju inte köpa hem nåt "professionellt" eftersom ja inte har nåt företag längre. Isf är det o köpa i affären o så kan ja klena o hålla koll på det men det är la det ja kan erbjuda! =)

2010-02-15 @ 16:13:48
Malin

Men ja ska kolla med dom om ja får köpa hem ändå. Wait.

2010-02-15 @ 16:14:27
Malin

Har mailat med dom o väntar på svar!

2010-02-15 @ 16:19:20
Mia

Mkay....annars får jag la boka in mig hos cattis.

2010-02-15 @ 18:47:14
URL: http://mammanmias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0