Lediiiiig

Såå skönt.. jag tog faktiskt ledigt på fredag oxå. Så jobbar ju bara imorrn, gött!! Bettan o Alfie åkte hem för en stund sen, Marcus o Elicia va på bio så hon passade på o komma hit en sväng =) Fikade tjötade o kolla på skidskytte påt tvn, Tobbe försökte envisas med o kolla på golf men de gick icke! ( som om skidkskytte är bättre tänker ni...?)
Nu va det ju tänkt att ja skulle städa bort lite av julen, men det tar emot haha.. jobbigt o gå ner i källaren o hämta alla kartonger o packa ner tomtar o sen bära ner kartongerna igen.. pjuh.. Men nån gång måste det ju göras.

I lördags va jag ju som sagt i skövde. Vi förfestade hos Majas kompis Emma å hennes vovve Speed, supergo hund. en flatcoated.) Det va skojj o blev många egokort haha (För dig Bettan ;) .. .. åkte vi ner till Bogrens, det va la ingen hit kanske. Kändes som om man var på Olin's o va 18 igen. eller så har jag blivit för gammal för o gå ut (haha), njää får testa nåt annat uteställe nästa gång! Tobbe kom o hämta mig vid halv två... Men det va iaf kul o träffa töserna!! Trots att vi inte blev så många som va tänkt!
Här kommer lite bilder.....





Just det.. städa bort julen var det ja.!


Kommentarer
Anonym

Snajjsiga kort :) alltid lika snygger!!

Ja städa bort julen nu,så blickar vi fram mot sommarn!!..wiiii :)

2010-01-06 @ 17:21:09
Erica

Snajjsiga kort :) alltid lika snygger!!

Ja städa bort julen nu,så blickar vi fram mot sommarn!!..wiiii :)

2010-01-06 @ 17:21:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0