Dag 23

..som arbetslös. (om man räknar veckodagar.)... tjohejj va skojj..

Var ute o gick en sväng igår, och tog mig även ut på en promenad idag, känns gott. Idag skiner ju solen underbart!!! Har även suttit en stund på balkongen, blundat, och njutit av solen. Härligt =)
Imorgon ska ja åka till Maja i Skövde o hälsa på, ska bli skojjigt! o ska få träffa kissekatterna oxå!! Tjöta skit o bara umgås, ska bli så gött att få komma iväg hemifrån haha...
Bettan har ju vart sjuk o haft sjuka barn så har inte kunnat träffa henne på fleeeera dagar *buhu*. Haha, stor umgängeskrets jag har ;P Äh sån är jag, hellre några få men riktigt bra vänner!!



hmmm.. just det, har ju även hittat den här tatueringen som ja verkligen tycker e söt!! Vad tycker ni?




Hepp, dags för o dammsuga!!


Kommentarer
Anonym

löööööööööööv yoooooooooou!!!!:) Köss

2010-03-03 @ 20:09:51
Bettan

kom visst inte me nåt namn men det va bara lilla jag som skrev:)

2010-03-03 @ 20:10:45
Malin

hihi.. va inte så svårt att lista ut att det va du ändå ;) lööööv jooo tooo!! közzz

2010-03-03 @ 22:20:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0