Imorrn ska jag...

...åka till BETTSYBOPPEN!!! :D Tjohooo....!! Ställt klockan, samt alarm på mobilen kl 09.00 imorgon ,så jag siktar på att va ute i skogen vid 10 =)) Sounds like a plan!? Hell yeah! =) (wihiiie jag har en plan för dagen tralalala)





Igår va vi på lite fest hos med Tobbes kompisar, det va la skojj tills vi gick till Harrys...*suck*.. Harrys!? Jag hade på känn, nej jag visste egentligen, att Harrys suger. USCH va tråkigt det va! Så det lär dröja innan ja sätter min fot där igen...(förutom kanske nåt musikquiz, där man får ut nåt av kvällen iaf:) !!
Halvbakis o slö idag, gick o hämtade pizza till oss sen pöste vi i soffan o kollade på Schindlers list, bara 3.07 tim lång, men riktigt bra!! Ikväll åt vi thai o har kollat på Sommar med Göran, lite smårolig. Nyttig och framförallt en produktiv dag måste ja säga! =)

over and out.


Kommentarer
Bettan

å du klev jävlarimej in genom dörren prick kl 10... jag e imponerad.... ha ha ha ha köss

2010-03-08 @ 11:00:54
Malin

haha första gången ja lyckats komma den tid jag sagt va!? :D

2010-03-08 @ 22:25:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0