Nämen hallå!

Nu får jag ju skärpa mig! ;P
Jobbar hela veckan, eller ja 4 tim/dag hoho... så idag ska ja jobba 14-18.30, "övar" på stängning, mycket man ska komma ihåg o fylla i och greja med..men det ger sej väl. Börjar komma in i produkterna, och säljet! Riktigt skoj. Känns KUL att gå till jobbet. Det enda som är trökigt, är väl att jag inte får nån semester i sommar, får försöka ta vara på dom lediga dagar jag får. Jag bara hoppas, hoppas, hoppas på att det blir förlängning! och mer arbetstid isåfall! Den dagen den sorgen.
Idag ska ja öva på att ge makeuprådgivning. Blir antagligen nån mer nästa vecka. Sen har jag även ett presentkort på en makeuprådgivning som jag tänkte ge bort. :)

Mia, du vill inte låna den här tills imorgon? Du såg väl den när du var här o gick igenom min garderob ;P (min är ju svart)bara kom o tänka på det....ja tjoa till isåfall =)


Flower dress SEK 199, Club L - NELLY.COM

Nu är det dags att göra sig iordning, kolla på Hem till gården snart ;)


Kommentarer
Mia

Jo den va ju skitsnygg! Även den med döskallar! Jag ska ju ut nästa torsdag också ju =)

Hur gjorde du med håret idag då? Vill se bild!

2010-05-06 @ 17:59:21
Malin

ja den med döskallar är läcker! Får du låna nästa vecka då =) Det är imorgon jag ska te frissan! =)

2010-05-06 @ 20:08:05
Bettan!!

säger bara JA TACK.... ha ha ha ha köss

2010-05-06 @ 20:47:08
Malin

haha Yes taget! ;)

2010-05-06 @ 21:40:30
Kristin

åh vart har du köpt denna, skitsnygg ju...=) har så svårt att hitta snyggt på nätet...=)

2010-05-08 @ 21:56:44
Malin

Kristin: Den har ja hittat på nelly.com =)

2010-05-09 @ 12:09:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0