Fredag Jääääjj!

härligt härligt med fredag.. kanske inte lika härligt som det brukar eftersom jag inte gör så mkt dagarna annars haha. Men ändå lite bättre än andra kvällar/dagar =)
Igår va en seg dag, tog mig ut på en 45 min promenad i snöyran iaf, så fick ju något bra gjort!
Äntligen fått papper om att f-skatten är indragen så jag kan skicka in alla andra papper till a-kassan. Så nu hoppas vi på att ja kan få lite pengar!! Lär väl dröja med handläggningen, men va kan ja göra åt det!? Näh precis.

SÅ, ikväll blir det lugnt mys med god mat o kanske nån bra film. Men Tobbe ska ju kolla på hockey kl 21 så jag får väl roa mig själv några timmar!Kanske skulle ta o kolla på en über-söt-kostym-kärlek-romantisk-film!? Sånt som ja får kolla på i min ensamhet hahah...

Imorgon så kommer Cattis o Mela (o kanske Mella)hit, vi ska äta tacos, dricka vin å kolla på melodifestivalen! Ska bli myysigt! Inte träffat Cattis på 3 veckor nu! Så det ska bli skojjigt!!!


Har suttit o funderat lite på tatueringar nu när ja haft tid ;) Kommit på att ja vill göra en på typ skuldran. Nån blandning/variant av dessa:



Första bilden men ingen fjäril, utan kanske med blomman från höger bild!? Ah, nåt sånt iaf. Vad tycks?


Kommentarer
Mia

FIN! När ska du göra den då????????????? Jag ska mä.

2010-02-22 @ 19:57:49
URL: http://mammanmias.blogg.se/
Malin

När ja fått jobb o pengar!! :D JA du ska mä å hålla handen haha!!

2010-02-23 @ 12:39:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0