snälla solen stanna hos mej...!

uuunderbart väder idag!!! Sov gott och länge, såg inte särskilt hoppfullt ut när man tittade ut, men sen kikade den fram, Solen!!! Ja å Tobey va ute o käkade lunch... sen hade jag ett val: storstäda-, eller cykla ut till mor o far. Tobbe valde åt mig, blev cykeln. Sagt o gjort, hamnade jag ute vid Furuhäll. PJuh, uppförsbacken efter skogshyddan va iiiinte trökig! Blev bjuden på kaffe o en bit toscakaka. Sen tog jag mig hem, hann med att handla lite på vägen oxå. blev allt en cykeltur på 1,5 mil, gjorde gott!!
Ikväll är det lugnt hemma, Tobbe o Nisse kollar på fotboll. 
Vi har ätit ugnsbakad gös, färskpotatis o skirat smör, så är väl lika bra att fortsätta på vuxenlinjen - slog på stort och tog mej en ÖL, hör icke till vanligheterna.
Imorrn ska vi på middag hos svärmor, smaskens. Sen hoppas jag vädret håller i sig så jag hinner med en promenad under dagen!!

Hoppas det börjar nåt bra på tvn nu.... på återseende!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0