Helg..

Igår va det luuugnt, lagade kyckling, klyftpotatis o tatziki (den va det wajsslok i!!!) Kikade på Australia, tyckte den va riktigt bra faktiskt! Lång mys-pys film!! Inte helt fel skådespelare o titta på heller ;P mohahha...Drack lite vin o en cider slank ner oxå.. gick o la mig runt 01, Tobbe hade sin vanliga fredagsritual o skulle spela poker. Men icke kunde jag somna hepp, magkatarr till tusen, så ligga ner va ju inget alternativ.. tror kl va strax efter 02 nångång när jag insåg att jag fick ta en tablett o sätta mig i soffan en stund...sen gick vi båda o la oss runt 03..
Idag har vi varit hos mina föräldrar ute vid Furuhäll o ätit lunch, va smaskens!! Åkte hem vid 15 o då kom Tobbes mamma, syster o Purre o hälsade på o fikade.

Ikväll händer väl inte för mkt heller, blir Robinson, lite käk, har några cider o en flaska vin kvar så det går nog åt =) ..
Usch är såå rastlös i kroppen, men trött ändå.. hmm..känns som jag vill göra ngt men vet inte vad och orkar inte ändå.. haha..Jobbigt!!
Såna här dgr önskar man att man hade en trädgård och framförallt en Grill !! ..

Jaa... ska antingen ta tag i nåt o göra elr sjunka ner i soffan... tror på det sista alternativet...
hejjs


Kommentarer
Mia

ja, jag är nöjd faktiskt :)



Nu är det din tur.

2009-04-19 @ 21:30:09
URL: http://mammanmias.blogg.se/
Mia

ja, jag är nöjd faktiskt :)



Nu är det din tur.

2009-04-19 @ 21:30:15
URL: http://mammanmias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0