Segt

Ja fy fan vilken seg dag, va på jobbet 09.30, knappt vaken o osminkad. Hade fått för mig att jag hade kund typ kl 11 iaf, men hepp inte förrän kl 16.15!!! Gissa om ja va glad... men men, måndag jobbar ja ju själv så har inte så mkt val! ..Det var en mycket seg dag, med korsord, skvallertidningar o lite godis! Fick in en kund kl 15 oxå så eftermiddagen gick bra.
Klippte två ungar, tösen är väl en 2,5, o pojken skulle fylla 7 imorgon faktiskt. Så goa så, visst lite jobbigt när dom inte sitter stilla men man får sig några skratt =)

Idag har dom fått på alla bänkskivor, och fått i diskhon tillomed.. men såklart ska nånting krångla, så den blandaren jag hade passade inte så vi får helt enkelt köpa en ny, tjohoo.. så ingen diskmaskin idag heller... usch den är redan full så skulle behöva få igång den nu!! Står även disk i hela vardagsrummet.. äh ingen ordning nånstans.. sååå trist!!
MEN det blev förjävla snyggt med bänkskivorna!!

Imorgon har jag sovmorgon, eller hmm.. kommer bli väckt kl 10 ungefär, av Bettan o Elicia, dom skulle tydligen komma upp på morgonkaffe =) Sen börjar jag kl tolv, så det blir väl iofs rätt lagom att gå upp då, haha... nee ska bli trevligt så..

Usch ikväll åt vi pizza, igen ja vet... men blev ju så sent o ingen ordning nånstans...usch min mage är inge glad över denna onyttigt mat som vi ätit sen jul... lever typ på omeprazol om dagarna...särskilt efter denna måltiden!!
Ska bli så skönt o få komma iordning, kunna laga mat ordentligt. Vi som brukar va så duktigt på att skriva veckomatsedel o veckohandla o va så vuxna haha... ne är rätt skönt o veta o ha allt hemma, eftersom ja normalt inte är hemma förrän halv sju på kvällarn orkar man ju inte åka o handla direkt..

Ne nu ska ja ta mig en dusch, tobbe sitter o kollar på fotboll så ja får väl titta i sovrummet!!


Kommentarer
Bettan

mmm ska bli gott me kaffe:)





KÖZZZZZ

2009-01-20 @ 09:15:17
URL: http://betzzzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0