Hard work

Det har varit mycke mycke myckeee att ta in och hålla ordning på efter dessa två dagar!!  Men det verkar jättekul och jag trivs!! Ska bara lära mig alla produkter oxå haha...
Känns som ett bra företag, inte bara vilket kosmetikaföretag som helst, utan det finns en tanke bakom allt. Ska inte dra hela historien, läs gärna på deras hemsida! De gör så mycket gott, sen är inga produkter eller ingredienser testade på djur, mycket är ekologiskt och dom jobbar mycket med community trade och olika organisationer. Sen har dom ju riktigt bra grejjer!! Fick med massa prover hem, och idag köpte jag smink. Är redan såld haha..

Haft hemsk skallebank både igår och idag när jag kommit hem, märks att jag varit ifrån o jobbat ett tag! =)
Nu ska jag sätta mig i soffan o kolla Desperate.














See yaaa!!


Kommentarer
Erica

Määh har Malin färgat håret!! Hon e jätte fin....//Emilia

2010-04-28 @ 13:02:17
Malin

haha.. åhh tack MiliPili!! =))

2010-04-28 @ 17:14:50
Mia

´Nu börjar du bli ljus ju =) Jag har fått färgen nu, så om du vill kan vi färga snart. Pöss

2010-04-28 @ 18:50:47
Malin

Jepp! ska till Cattis nästa fredag o slinga mig! men blandar nog upp med några mörkare slingor oxå. Får vi ta en dag o bleka lite då, kanske nästa vecka elr nåt?

2010-04-28 @ 21:56:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0