Härliga Vår!

Igår var vi ute hos Bettsyboppen, åt gott och spelade På Spåret. Som jag för övrigt hade glömt, så vi fick åka hem o hämta det haha...

Underbart väder ute idag!! Vart en sväng på stan, köpte skor,parfym och inpackning! Blev likadana skor som jag har fast svarta haha.. vet ju att dom är supersköna så vadå brist på fantasi... ;P
Efter det åkte jag ut till mor o far och fick lite fika, sen dammsög jag bilen så nu är den ren och fin. Även utvändigt, efter lite om och men. Åkte till Statoil för att tvätta bilen nämligen, gick in och köpte en dricka och tvättbiljett. Gick ut till bilen och slängde in dricka och nycklar i bilen. Sprayade på fälgrengöring, men sen va bilen låst, med nycklarna inne i den!! ÅÅhh klant.!! som tur va hade jag mobilen i jackfickan, ringde Tobbe så fick han komma med extranyckeln hahah... Jaa så kan det gå.

Jag o mamma hann även med en liten promenad, dom bor ju så fint därute! Lite härliga bilder.....










Ikväll blir det lugnt. Har hyrt oss två filmer, så det blir god mat och myspys!!


Kommentarer
Bettan

Då ringde väl jag mitt i "myspyset" då eftersom du inte svarade!!!! ha ha ha ha ha ha ha



köss

2010-04-24 @ 22:11:52
malin

hahah ne ja hörde sent så ja hann inte svara, ringde upp precis efter men då vare upptaget juh!!

2010-04-24 @ 23:43:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0