Ljus eller mörk eller mittemellan?

Har ju blekt lite själv som sagt, haha.. så går det när man har mkt fritid o lite pengar! :D
Men nu ska jag ta mig till Cattis antagligen nästa vecka och färga lite.. men fråga lyder.. vilken färg? Får ju säga att jag faktiskt har trivts bra med att håret är ljusare, även om inte färgen är särskilt vacker kanske, men ändå? Vill inte bli helmörk igen ljust nu iaf. Funderar på o varva upp med lite ljusare o några mörkare folieslingor. Typ som på detta kortet? Vad tycks?





Här är ja en anings ljusare haha.. (o bruna linser det saknar jag!)...



Såhär ser jag ut nu iaf:



Kommentarer
Mia

Jag får hem blekmedlet imorgon eller på måndag =)

1000 kr gick det på med frakt och betalning till henne för att hon fixa´t. Kan vi exprimentera sen ;)

2010-04-21 @ 19:58:43
Erica

Du är ju jättefin i håret nu ju!! Me like! :)

2010-04-21 @ 20:18:33
Malin

Mia: Gött!! det tjänar du ju ihop på 2 ggr bara haha..

Erica: Tack =) men ser nog bättre ut på bilden än i verkligheten haha.. trivs nog som blondare! Så kanske bara fixa till lite snyggare ton på det hela.... får se =)

2010-04-21 @ 21:32:15
Kristin

tycker du är jättefin i blondt...=)

2010-04-23 @ 13:23:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0