Reality check

Okej, har tjoat o tjimmat o hoppat o vart glad för mitt jobb givetvis!!
Men.. ja jag vet ju att det blir minst 30% iaf, och räknat på det lägsta så blir det knappt som jag får ut från a-kassan idag så inget man kan leva på direkt. Ska ju dit på måndag, så får vi se hur många timmar jag får jobba.
Sitter och funderar på vad ja kan hitta på så jag får nån mer inkomst... lär inte få mkt pengar från a-kassan, stod att man bara får 75 dgr ersättning vid deltidsarbete. Så har jag funderat lite kring o ta taxileg, köra lite extra o på så sätt få in lite kosing.. visst kommer innebära att jag kanske får jobba några kvällar o helger, men vafasen ska ja göra?...........Ska prata lite med Jessica om livet som taxichaffis imorgon när ja ska dit o klippa henne.
Kanske även kan få jobba lite dagar vem vet....

Ingen som har nån idé vad jag kan hitta på annars!???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0