Definitivt Ja

Har ja gett idag. Inte skrivit på några papper än dock. Så än finns ju chansen att ångra sej :P
Jaa, då har man inkomsten säkrad i minst 1 år iallafall. Känns spännande och roligt, blir en riktig utmaning! Men jag ger mej fan på att jag ska klara det, och göra det bra!!!

hmm... nu skulle man ju haft lite vin o fira med ;D ... Näh, det spar jag tills papprena är skrivna.

Imorrn är jag ledig, ska till Cattis o klippa mig, kanske blir en skara-lunch med antingen Cattis om hon har tid, eller pappi kanske eller kusinan.. hmm får se =)


Kommentarer
Sara

Weiii!!

GRATTIS!!!

Det här kommer du fixa alldeles strålande!!!

KRAM!!!!!!!

2010-06-14 @ 20:54:49
URL: http://saraskaos.blogg.se/
Malin

hihi.. TAAAACK!!! ;D

2010-06-14 @ 21:17:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0