nu tar jag helg!!

idag har jag hunnit med en hel del! kom upp vid tio, slängde på mig kläder och drog ut till Bettan. hängde där en stund o fick mat, sen åkte vi ut till Svalnäs. Sandra o barna kom oxå dit efter en stund. Jag hann väl vara där i 45 min sen va jag tvungen att åka hem. Men det var gott o få sol en stund iaf! Ungarna badade som galningar haha usch ja tyckte det va lite väl kallt...... Åkte hemåt o hämtade upp Tobbe. Blev bolaget, sen åkte vi ut till Tobbes jobbarkompis o lämnade lite grejer, då fick vi kaffe o glass, smaskens. Hon ska ha barn vilken dag som helst :) Sen handlade vi inför kvällen, TACOS!! hem o duscha, gjorde mig iordning inför jobb kl.17.45-20. Kundkväll. Var faktiskt skoj, damer som drack vin o blev sminkade :) Nu ligger ja i soffan o moffar godis, ska kika på film, efter vi sett färdigt på AC/DC Live på Svt1. Filmen heter The Alphabet killer.... puss å hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0