var tog du vägen?

..kanske ni undrar? O här är ja! :)

Idag har vi vart på kalas för lille Simpan har fyllt 1 år!!! Tiden går fort!!
Igår satt vi kollade på fotbollen och drack öl hah... ja-även jag... 2 kompisar till Tobbe va oxå här, det slutade med att vi satt o kolla på Rocky tills klockan va halv 3, och jag knappt kunde hålla ögona öppna.

Hua, hänt litegrann sen sist. Fått världens chans!! Vikariat på 1-1,5 år. Bra lön, 40tim/v samt stort ansvar. shiiit.. haha.... ska ge mitt beslut på tisdag. Snacka om att avancera snabbt :D hahah.. det är helt otroligt egentligen.
Men jag kan ju bara inte tacka nej till den chansen. Trivs som tusan, blir lite ombytta roller "bara" ... Jag kan ju inte mer än att göra mitt bästa, och det ska ja banne mej göra! Som hon sa, hon hade inte erbjudit mig jobbet om hon inte trodde att jag skulle klara av det. Och hon kan lägga ut tjänsten och söka efter nån. Men, hon ville fråga mig först... tror jag fick sammanlagt 3½ tim sömn i fredags natt...tankarna snurrade! Tror ölen hjälpte bra till o söva mej igår ;D
gaaaah...jaja.. imorrn blir det jobba heldag sen är ja ledig tis...skönt.



gonattttttttt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0