Nu börjar helgen!

Äntligen fredag haha.. Härligt =) Ikväll blir det hemmakväll, hoppas det är nåt bra på tvn, sen ska vi nog hyra en film oxå. Laga lite god mat, kanske till o med blir lite vin även för min del ;) Blir säkert en spelomgång av På Spåret som vi lånat av mor o far. Kul, men ganska svårt =) Tobbe vinner oftast :P

Igår var jag ute hos Bettan hela dagen nästan, vi pysslade faktiskt, försökte oss på att göra påskkort, jag lyckades bara göra 1 vårkort, för sen började Hem till gården haha :D ...Annars gör vi inte så mkt, fikar o tjötar typ bara, men det gillar jag, gillar min Bettan =))
Ja o Tobbe tog en promenad igår igen, denna gången kom jag ihåg mina stavar så det va lite roligare...men jobbigt när det är snö o is där man går bara!! Vi ska ju (försöka) göra detta till en rutin, så jag ser fram emot att snön försvinner, så vi kan åka ut till Råda o gå istället.

Imorgon så blir det nog en sväng på stan, Tobbe skulle shoppa lite så jag får väl titta på! Skulle oxå vilja shoppa, men har man inga pengar så äre inte så lätt =)
Sen ska vi på bio på kvällen, Green zone tror ja den hette, med Matt Damon.

Fick äntligen svar på a-kassan igår, jag skulle få 256:-/dag haha, inte mkt men bättre än inget!! O kanske höjs lite mer efter -09s deklaration...

Jääääss, ne nu är det 30 min kvar till min dagliga höjdpunkt!!!

see ya =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0