v.28

vecka 28 och 90 dagar kvar!!b.la
Ser inte ut o ha hänt så mycket på en vecka!? Ska till Mvc på fredag, får väl se hur mycket magen har växt.
 
Nu är alla kalas för Tobbe avklarade!
Han (eller vi) fick b.la bidrag till barnvagn av mina föräldrar så på lördag ska vi till Trollhättan och förhoppningsvis köpa en!
 
2 veckor kvar till semestern, ska bli riktigt gott. Även om jag bara jobbar 2-2,5 dgr/veckan numera så känns det rejält i ryggen/kroppen efter en jobbdag, va helt slut igår när jag kom hem hade jobbat 8.45 - 17,00, försöker sitta ner så gott det nu går under dagen, vilket inte är det lättaste... Trots stödbälte, stödstrumpor och 3 skobyten under dagen...
Väntar fortfarande på både godkännande av min sjukskrivning och besked om jag får grav.penning vilket isåfall innebär att jag kan gå hem efter semestern om jag vill. Vore sååååå skönt. Nu vet jag ju att det är lite personalbrist just första veckan efter min semester så jag kanske får jobba några timmar den veckan, får väl se hur man mår då, är ju några veckor tills dess.
 
Fick även inbjudan till föräldrarträffar som börjar 22 augusti, 4 ggr är det vi ska ses.
Vad tyckte ni om dessa träffar? Bra information eller är det mycket man ska "dela med sig" bla bla- grejer? :-)
Kanske är olika från stad till stad. Jeje det blir nog bra, som sagt är säkert bra information man får, och träffar andra, förhoppningsvis runt samma ålder! Det stod att vi som inbjuds till dessa träffar har BF i början av oktober.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0