Bebisgrejer

Ja det är väl dags att börja inhandla lite saker snart...!
 
En sak jag funderar på är skötbord, antingen köper vi ett väggskötbord och har på lilla toaletten på övervåningen, eller ett skötbord som man sedan kan ha som hylla och har i barnrummet.       
Vad har ni haft, fördelar/nackdelar???
       
         jollyroom.se                                       ikea.se
 
 
Sen har jag hittat en babysitter och babygym jag vill ha också.....
 
109871_1.jpg 
eller detta....
Rätt Start Babygym Pingu
babysitter...
110003_1.jpg
Tror det lutar mest åt Laban... :)
 
 
Så ska man köpa babyskydd, kikade på denna, verkade smidigt att bara "klicka i" stolen i bilen....
 
Akta Graco Logico S HP inkl Bas Mode Noir                 
 
 
 
 
Sen är det en annan grej jag klurat över, gravidförsäkring! Har ni tagit sån? Gratisförsäkringen verkar inte täcka särskilt mycket så ska jag ta nån så är det betalförsäkringen? Vad tror ni?
 
 
 


Kommentarer
Mia

Jag hade aldrig nån annan föräkring än den gratisförsäkringen tror jag?

2012-06-26 @ 11:43:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0