Grattis!

Grattis älskling som fyller 30 år idag!!! :)
 
Vad är det man säger: "Män är som ett gott vin, blir bara bättre med åren..." ;)
 
 
Så, idag blir det städa o fixa, ikväll ska vi ut o äta lite gott dagen till ära! Imorrn jobbar jag 10.30-13.30 sen kommer T:s mamma o syster med familj. Söndag är det T:s pappa m tant o gamla farfars tur att fira. O nästa helg är det kompisar på fredagen och min familj på söndagen, en väldans massa kalas!
 
Vi var hos mvc igår, mätte magen och lyssnade på hjärtljud. Sf-måttet var 23, men det säger mig inte så mycket!? Allt verkade bra, och dom tog lite mer blodprover. +4,5 kg so far...
Fick tips om ett bälte som stöd för ryggen/magen, så det var ja o inhandlade igår, hoppas det hjälper när jag jobbar. Är tydligen fogarna som börjar kännas...
 
ne nu ska jag iväg till stan o fixa en sista grej, sen är det städning som gäller!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0