Kom uuuuut...

 
 
Kom ut nu lilla du!!! Är inne i v.40 och 3 dagar kvar till BF, får väl se om han är lika punktlig som jag var som föddes på Bf-dagen, fick även reda på att det var antingen mamma eller moster som också kom på Bf-dagen. Så förhoppningsvis kanske jag inte behöver gå över sååå jättelänge, men vem vet!!! Tar en dag i taget. Fogarna är förjävliga mot mig iallafall, inte många steg innan det gör ont =( En tur på Ica är nog för en dag!! Men det är väl som barnmorskan sa, det närmar sig så det luckras och vidgar sig i bäckenet. Va inne på en extra koll igår för mitt blodtryck var högt förra veckan, men det var ingen fara som tur va, dom är väl oroliga för att man ska få havandeskapsförgiftning. Nästa tid hos barnmorskan är på onsdag bf+1, hoppas jag inte behöver den tiden!! :)
 
Va på musicquiz igår, antagligen sista gången på ett tag så det gäller att passa på. Har även bokat in att vi ska ut o käka o gå på bio imorgon, lär väl också dröja ett tag innan vi gör det igen! Så när vi ändå är i Skövde imorgon, kan han ju passa på ;)
 
Annars på dagarna händer det inte så mycket för min del. Städar o tvättar men blir mycket tid i soffan och vilar. Tror inte riktigt på det där med att man ska putsa fönster och bla bla för att få igång det, då är det bättre att va hyfsat utvilad och så har nog bebis redan bestämt vilken dag han tänkt kika ut!
Får väl se hur man tänker sen när man gått 1 v över tiden... ;)
 
Som sagt, magen är färdigbakad och bebis fixerad.....
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0