snö, snö, snö

En massa snö ute!! Fint o mysigt såklart, men rent praktiskt är det jobbigt! Svårt o ta sig nånstans, framförallt jobbigt för T som pendlar till jobbet i Skara. Igår va vi på Bvc för koll. Tog mig ett tag o skotta fram bilen o sen skulle jag ju ut med bilen också, blev ett redigt träningspass ;-) Nils är nu 57,3 cm lång och väger 4642 g. Nästa gång vi ska dit är han 3 mån o dags för första vaccinationen.
Mamma o pappa kom på lite eftermiddagsfika o hjälpte till med skottningen, det hade ju redan snöat igen när jag kom hem!!
Imorgon är T ledig, men på förmiddagen ska jag o Nils på babymassage. Kan bli mysigt o kul o träffa de andra mammorna från föräldragruppen.
Hepp, ska försöka städa lite medans lillen sover.
Ska försöka hinna med o koka knäck ikväll, så himla gott! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0