Hujjedanemej..

Jag har varit o tränat, och det va faktiskt riktigt kul!!!! ..Lär väl ha go träningsvärk imorgon haha.. men då känns det ju att man gjort nåt!!  Cattis körde hårt med mej ;) Kanon!!! ... haha.. får se till o göra det lite oftare nu!!
Nee.. hade inte mkt vettigt o skriva, ville mest bara dela med mej av hur duktig jag tycker att jag varit! haha :P

Imorgon blire god mat, vin o förhoppningsvis ska vi kika på Australia!!

Hmm.. måste lägga ut mina skor på Tradera igen.. Ingen som är intresserad av ett par superläckra gladiatorskor?? strl 36?
Supersnygga, men jag har insett att jag aldrig kommer lära mig att gå i dom.. 10cm klack... typisch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0