VÅR i luften!!

Härliga vädret verkar hålla i sig, underbart!! Idag har jag varit hos tandläkaren för rotfyllning gång #3. Så nu är det äntligen färdigt!!! Idag gick det faktiskt görbra, gjorde inte ont en enda gång, haha jag bad om extra bedövning innan så :D ...
Igår va vi o köpte en ny kamera!! Min gamla skruttiga kamera har blivit tappad i backen för många ggr så den har liksom gett sig =) .. konstigt det där.....
Så idag har jag lekt lite haha... Så här kommer lite bilder från lägenheten..

Är så härligt o fått klart!

Äntligen fått färdigtapetserat i sovrummet! Älskar den tapeten! Bara lite gardiner och tavlor som saknas nu!



Vårat fynd vi gjorde! 200 spänn för en soffa!! Skön är den dessutom! =)



O Tussie fick va med på kort oxå... =)

Ska nog ta o gå ut med henne lite i det fina vädret... Kommer antagligen bilder på det sen oxå haha...


Kommentarer
Mia

Blev jättebra i sovrummet!!



Syns imöra :-)

2009-04-07 @ 16:33:41
URL: http://mammanmias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0