Hoppsan!!

...ja se därja, jag hade söndagsångest länge =) ..Så nu kommer det lite uppdatering!! REDO!? =)
ne blir en kortare resumé... Föregående vecka jobbades det, sen var det tandläkarbesök oxå, mindre roligt!! Men gick förvånansvärt bra ändå (stolt) =) .. Ska dock tillbaks den 26 för en rotfyllning, spännande va!? .. Äh ska la gå bra. Var hos bror o Mia en sväng i hmm torsdags? .. Ja o Wille hade ett djupt samtal haha.. sicken sötunge, lite roligare när han börjar hänga med lite =) .. Självklart var det full fart hos fam.Sjöäng/Persson med alla barnen  =) .. Casper vare full rulle på!! "Målin" heter jag =) .... Fredagen skulle bli en skön lugn kväll, med På Spåret och en flaska vin. Men det slutade med att några av Tobbes kompisar kom förbi o det blev lite fest istället! Var roligt det oxå givetvis!! De andra gick senare ut till Harrys, men har man inte åldern inne o inte vill umgås med 18åringar (okej, såå gammal är jag väl inte men ändå) så fick jag snällt stanna hemma! Gjorde iofs inte så mkt, var rätt trött ändå... Lördagen sov jag läänge sen tror (!) jag inte vi gjorde så mkt innan vi åkte o handlade!! Skulle ju få fint besök på kvällen, och Tobbe skulle kocka =) Bettan o Elicia kom o kikade på melodifestivalen, och Tobbe va skyldig oss en middag, kommer knappt ihåg varför, men att han va det kom ja allt ihåg!! hhaha... Det blev oxfilé, potatisgratäng och smaskig sallad. Va vääääldans gott!!





Efterrätten va glass med hallon och blåbär, chokladsås ich godis!! =)





Elicia gillade våran massagefotölj, Minus gillar den oxå.. =)



Söndagen var riktigt seg o go, vi gjorde absolut ingenting, sååå gött!! Kollade på en bra film - Eagle eye!
Idag har jag jobbat, o kuzinan har vart o färgat o klippt sig!! Alltid skojj o tjöta lite =) O vi ses ju på onsdag igen!! o kanske måndag igen igen! hihi...Åååh längtar till 6-7 mars!! Ska bli skojj!!!

Ne nu orkar jag inte skriva mer, får fortsätta imorgon, måste ju visa mina Tradera-fynd!! ...

To be continued...


Kommentarer
Mia

Sådärja.....lite update :-)



jag har också fyndat på tradera. ett par skor o en vrööööölsnygg klänning................hoppas jag hihi



kram

2009-02-09 @ 21:18:02
URL: http://mammanmias.blogg.se/
Bettan

Den efterätten e svårslagen:)



KÖZZZZ

2009-02-10 @ 09:03:31
URL: http://betzzzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0