Ny vecka

Jaha, så har denna helgen oxå tagit slut snart. Går så fort!! I fredags va jag hemma hos Faster och det var himlans trevligt =) va inte hemma förrän 01.30 haha... vi åt gott, drack vin o tjötade!! Somnade rätt gott när jag kom hem =) Lördagen var seg o go.. Tobbe överraskade mig med blommor, trots att vi inte direkt firar Alla hjärtans dag, men glad blev jag iaf ;) .. På kvällen åkte vi ut till Vinköl o badade tunna, jag o grabbarna =) Va väldans varmt och skönt i vattnet, men när man skulle in o på toan så fick man ju springa i snön o det var mindre skönt.. ( o ni som vet att jag har världens minsta blåsa, förstår säkert att jag fick springa några ggr under kvällen...). Vi åkte hemåt runt tolv o sen slängde vi på en film o öppnade en vinflaska när vi kom hem. Tobbe somnade efter 10 min och jag en stund därefter. Vaknade vid halv fem o gick in o la oss i sängen istället. Idag gick vi upp runt  11, slappade lite. kl 14 skulle vi va i Skara hos Tobbes mamma o få mat. Det var smaskens, köttfärsbiffar och potatismos =) .. ÅKte hemåt runt halv fem, Tobbe släppte av mig i Hasslösa, där jag mötte upp mor o far, faster o farbror för seans i bygdegården. Det är alltid lika intressant =) ..
O nu sitter jag här o väntar på att fotbollsmatchen ska ta slut då ska vi åka o handla lite gott o tugga på till filmen som blir senare!! Imorgon ska ja hämta upp kuzinan innan jobbet, vi ska experimentera lite hihi.. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0