Söndagsångest

...som vanligt. elr ja det är väl iofs mer måndagsångest som man har.. Haft en mindre rolig natt o dag. Började med värken precis hade gett sig efter Iprentabletten, klockan var runt 03, Tobbe skulle snart komma hem, o jag somnade äntligen, skönt! Tror klockan va runt kvart i fyra när Tobbe ringer, "hjälp, du får komma hämta mig"... Jepp då hade han somnat på bussen från Skövde och blivit väckt av busschauffören som kört ända till Tofta utan att upptäcka honom. Så det va bara o hasa sig upp, på med kläderna o köra dit. Något onykter som han var så hade han gått åt fel håll så jag hämtade honom strax innan Lidens. Usch stackarn han frös så.. Sen kom vi hem och jag skulle lägga mig igen, men då självklart började tandvärken igen, flyttar sig på höger sida från under till överkäken o ibland samtidigt. Både ilar, värker o molar på samma gång.. Så jag fick gå ut o lägga mig, elr halvsitta upp o sova, somnade efter ett nån timma igen. Vaknade emellanåt, men lyckades somna om. Så idag har jag inte gjort många knop heller. Mycket sömn har det blivit, det var behövligt o gjorde gott. Men likförbannat vägrar värken att ge sig. Får väl ringa in imorgonbitti  om det inte gett sig tills dess..hmm undrar om man ska ringa vårdcentralen elr tandläkaren..
Kvällen har jag tillbringat i soffan, vi kollade på Righteous kill. Hyfsat bra..ahhh nu värker det så ja vill skrika!!! Helvete..vet ju inte vart man ska vägen!!
Ahh.. har precis tagit en värktablett så väntar på att den ska hjälpa..

Tobbe är ledig imorgon, han ska kolla Superbowl inatt, börjar väl snart tror jag.Måndag = jag jobbar själv. alltid lika segt, som jag vet så har jag bara 2 kunder imorgon. Iofs känns det rätt skönt ifall jag skulle få en tid hos läkaren..
Ne nu blir det soffan igen. gonatt!


Kommentarer
zandra

Du är utmanad!

http://justarrived.blogg.se/2009/february/utmaning.html#comment

2009-02-03 @ 23:35:35
URL: http://justarrived.blogg.se/
Mia

du är duktig på att uppdatera bloggen Malin ;-)

kan du klippa o slinga mig nåndag nu eller?

För mig är det bäst tiiiiidigt så vi hinner innan jag ska hämta Cappe 11.30.

kram

2009-02-08 @ 16:23:22
URL: http://mammanmias.blogg.se/
Sara

Tack för idag, det var sköj :D

Fan, blir du förresten bra på ALLA kort, eller? Otur att inte det är ett släktdrag ;)

Kram!

2009-02-09 @ 14:51:11
URL: http://araknofobi.blogg.se/
Bettan

Nu har du haft söndagsångest länge tycker jag........





Közz

2009-02-09 @ 18:06:54
URL: http://betzzzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0