Även jag har hamnat här tillslut...

...Japp det har jag! Tänkte prova på det här o se om det är nåt för mig =) Tycker det är roligt att läsa andras så varför inte göra en egen! Blir väl mest vardagen som det kommer att skrivas om! Intressant för andra eller inte, så är kan det va skönt o skriva av sig!

Just nu håller vi på med våran lägenhet, har flyttat från min 2a på 60kvm till Vår 3a på 82 kvm istället, ska bli riktigt skönt med ett rum till ( när jag fått tummen ur o packat upp alla kartonger som står i just det 3e rummet..). Det är litegrann som ska göras; tapetseras om i alla rum, varav v-rum, datarum plus hallen än så länge är färdigt. Så vad gäller tapetsering så är det sovrum och kök som är kvar. I köket har vi även lackerat alla skåpsluckor, o ska byta handtag, kakla om, byta bänkskiva o diskho, nya vitvaror ( som efter många om och men äntligen kommit) och sen har vi tagit bort ett gammalt överskåp så vi har fått en fast köksö istället! Det blev så mkt ljusare o luftigare! Köpt lite nya möbler o mer blir det väl. pjuh, ja... det kommer säkerligen lite bilder framöver! Skulle ju egentligen tagit lite före-bilder, men så långt tänkte jag inte =)

Tobbe är på musicquiz, och jag har suttit här mestadels av kvällen, hållt på o försökt få ordning på design o sånt, men det kommer väl förbättras så småningom när jag lärt mig lite mer =) ..
Imorgon är det äntligen fredag!! Blir att laga lite god mat, en flaska vin o en bra film! I helgen ska vi greja i köket så vi kommer nån vart nångång!

haha, får väl se om min kära sambo hittar hit nån gång, han tycker bara det är fjantigt så ja tänker inte berätta nåt! =)

Nu blir det en dusch och sen scrubs i vanlig ordning!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0