Grym helg!!

Har haft en riktigt rolig o grym helg!! I fredags slutade jag kl 15, åkte hem o gjorde mig iordning inför bilresan mot karlstad och - VOLBEAT! - som va göööörabra!!.. Hämtade upp töserna runt halv sex, o sen bar det iväg! Tog några timmar med diverse kisstopp, felkörning, och mcdonalds-stopp plus en fin liten tur inne i Kristinehamn (runt, runt...) =) ... Kom fram halv tio, hade en riktigt rolig kväll trots att jag va nykter!! Men då kan man ha kul åt alla andra som inte e nyktra ;) .. Körde hemåt runt halv tre, såklart körde jag fel o det tog väl en 20 min extra innan vi kom tillbaks o hittade rätt haha.. Då hade alla somnar o jag hittade bara till vägen över trollhättan vilken är en loiten omväg men skit samma, hellre det än o vela runt mer... så slutligen efter även Diverse stopp på vägen hem, landar jag i soffan kl 05.50.. Inser att det inte är ngn idé att gå o lägga sig eftersom jag skulle hämta kuzinan o K 07.30... Kollar på ett Vänner-avsnitt, packar, duschar o sen va det lagom att åka igen! Körde mot skövde, där vi hoppade på bussen. Tog sina timmar och det är riktigt segt at åka buss, men vi skulle ju på >METALLICA<. Bodde på ett hotell i Alvik, riktigt fräscht. Konserten va riktigt grym!! Skönt att bussen körde både fram o tillbaks till hotellet... Såg väldans fram emot både att sova och att få äta hotellfrukost, så jag ställde klockan på 08.45 och somnade gott. Vaknade 08.45, är van vid att snooza, så jag satte om alarmet kl 09 igen, men vaknade istället 10.50 av att Sara ringer haha.. OOoops!! Men gott sov jag iaf =) .. Va bara att ta sig upp  o göra sig iordning och packa ihop mina grejer, 11.30 gick bussen hemåt! Va ´hemma i Lidköping halv sex... Åkte o hyrde oss en film och ja kröp under täcket i soffan. Vi såg We own the night, den va faktiskt rätt bra! somnade som vanligt inte före 01, men sov himlans gott så det va lite segt imorse.... Hela förmiddagen hade ja tomt, så suttit vid datorn o kollat vänner avsnitt haha... Nu har jag kuzinan i frisörstolen med massa folie på huvudet.. Har även fått en snabbvisit av mamma o Casper som va ute o gick lite, Mia ligger hemma o va dålig stackare!! Tobbe åkte oxå hem från jobbet idag av att han mådde dåligt.. hmm är la mkt sån skit som går nu antar jag.. Ne, nu är det dags att skölja!
 

                  Tusen, tusen tack allihopa för en kanonhelg verkligen!!!!!!


Kommentarer
Anonym

TACK ska DU ha!!! Var riktigt GRYMT, fast man var så seeeg. Ska lägga det där snajsiga matplacet i Arboga på minnet ;)

Förbannad tur hade vi också, som gick på RÄTT spelning. Jamesan gick ju och blev sjuk på söndan.

Jäjä, ha're finast!

2009-03-09 @ 20:14:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0