Ja Bettan, jag uppdaterar oftast på fredagar... =)

Haha.. det konstaterade hon igår nämligen, och det stämmer väl hyfsat :P .. Bara blir så!
Sitter här på jobbet o har det segt, kund igen kl 14.. men ska äta lite strax o det är rätt gott o ha datorn här o fördriva tiden lite! Men blir att ´jag sitter o bjuder på massa grejjer på tradera haha... hittat såå snygg bikini från Ed Hardy som ja Vill Vill Vill ha!! Får la se............
PJuh i helgen eller rättare sagt Lördag blir det 2 kalas + fest... O alla i Skara givetvis.. Först ska vi till Tobbes mamma vid halv två, sen ska vi till Brorsans kl 15, och sen ska jag hem emellan och byta om för att vid 19 vara hos Kicki!! Får försöka hålla kalasandet hyfsat kort så jag hinner hem o göra mig iordning! Många som fyller år mars/april och sedan sept/okt.!!
Ikväll blir det nog en lugn kväll framför tvn, kolla på film o bara gotta sig.. slutar 16 idag så tänkte hinna ut en sväng på stan o fixa presenter!!
Vi kanske har fått tag i en soffa till datarummet, så förhoppningsvis har han inte sålt den tills imorgon!! Vore så gött o ha ordnat en så vi kan göra iordning där. Som för övrigt är helt urstädat nu!! Doktiiit =)
Nästa vecka ska vi tapetsera sovrummet!!!!! Det har jag längtat efter, såå trött på den delvis slipade Blåa tapeten där...
Pappa va hemma hos oss i onsdags o skulle sätta upp nätet på balkongen, sen vid 12 lämnade jag honom där för att åka till Skövde o hälsa på Maja! Hon bjöd på våfflor,(Våffeldagen!!) det va sååå gott, var allt längesen jag åt det.. satt o tjötade o så åkte jag hem strax efter 16. När jag är på väg hem får jag ett mms från pappa "Klart" stod det. då har han vart o köpt golv o lagt på balkongen o ställt upp möblerna, haha.. Tackar tackar =) Riktigt gott o ha det klart!! Så nu kan ´kissarna sitta ute o spana =)

Neeeh hörreni, nu ska jag ta o äta! Tobbe gjorde kasslergratäng igår, MUMS!! ;)

På återseende ;D


Kommentarer
Bettan

Det var ju tur att du inte svek denna fredagen:)



Kössssssssssssssssss



2009-03-27 @ 22:01:13
URL: http://betzzzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0