Snart är det dags!!!

Till helgen blir det Volbeat i Karlstad på fredag!! Hem på natten kör jag :P ... Lördag 08 åker ja, kuzinan o K mot Skövde där vi ska hoppa på bussen till STHLM och METALLICA!!!!!! Fatta vilken helg!!! :D ... Ska bli så jääävla kul!! .. Särskilt efter denna pisshelg o vecka som varit...Ska bli lite smålyxigt med övernattning och hotellFRUKOST !! ...
Vet inte vad det varit med min mage denna helg/vecka.. Igår fick jag i mig lite ordentlig mat på kvällen, det va gott för magen! Både mamma o brorsan har ju legat kräksjuka i helgen, men jag har ju inte kräkts, bara mått illa o haft ont i magen o uppåt.. hade väl mina aningar redan från början om att det va magkatarr jag fått så har ätit omeprazol ifall om att...kom på exakt såhär mådde jag när vi va i Italien, o då fick ja ju ta mig till tant doktorn o hon kom fram till att det va detta så.. äh jaja.. huvudsaken är att jag mår bra nu!!!!! Idag har ja varit ledig, va på stan o fixade massa grejjer.. blev lite shopping oxå, hittade en söt liten klänning jag tänkte ha på Wilmers dop, och ett par svarta jeansleggnings, som  alla nu verkar ha, men huh! va sköna dom va =) .. satt som ett smäck! ...o sen blev det en liten jeansväst, som ja tycker är så snyggt på alla andra :D ...jeje..kanske inte riktigt min stil (?) men kul ändå =) ... Ikväll har vi skruvat upp gipsskivan bakom kylskåpet, gött o få bort rören som såg så tråkiga ut....
Nu blir det mat!!! tjoehjj!



Kommentarer
zandra

Längtar såå tills imorgon=) syns vid 17.30!!

2009-03-05 @ 21:13:10
URL: http://justarrived.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0