Orka!?

Orkar jag idag då!? ... njaa.. offrar la mig o skriver en kortis då.. för det e ju så många som e intresserade ;P
Ledig idag, sov alldeles för länge.. uscha! Men fick kaffe hos bettan så då kvicknade jag till! Blev även bjuden på lunch o sen blev det lite glass med allt möjligt på :D GOTT! ...Tack Bettan... :)
Ska strax iväg o handla lite snabbt, sen ska ja fixa lite käk. ska nämligen till Katarina på Mary Kay-party sen... ÅÅÅÅÅåååh jag MISSAR Greys, FUCK! ... äh får la titta på reprisen..känns änna lite segt o åka nästan änna bort te falköping men men kan la va skoj kanske =) ...
hujjah.. är såå trött, känns som jag går runt i en dvala om dagarna och inte orkar göra särskilt mycket, men ändå tänker på allt jag måste göra o blir ännu tröttare...trist!! Idag är nog första dagen på 1 ½ v jag inte mått illa när jag ätit så det känns gött o ha lite matlust... hjälpte nog med omeprazolen iaf... tur!! sååå trökigt o åka på magkatarr hela tiden (som det känns iaf)....försöker ju att äta lite o snäll mat mot magen, men itne fan vill hon va me för det inte!! NÄH...
Jodå så atte... värt inlägg va :D ...bara klaaaagar.. that's me in a nuttskall!.. Så får det va.....

Förresten, fått upp gardiner i två rum nu iaf haha.. o hela TVÅ tavlor... fantastiskt =) .. får nog åka o fixa lite blommor till fönstrena i helgen perheps...tomma krukor e la inte så skoj kanske.

jaa det var väl all inspiration för dagen... over and out


Kommentarer
Bettan

Det var allt på tiden..... Tack för idag:)



Köss

2009-05-06 @ 19:50:29
URL: http://betzzzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0