Provsvar

Pratade med världens mest inkompententa (vet inte ens om det är ett ord, men skit samma) idiot på Guldvingen idag... usch, snacka om fel människa för det jobbet...
Iaf.. alla provsvar såg bra ut, det va inget med sköldkörteln som Farbror dansk-doktorn trodde... eller ja, det va det ena alternativet.. jag sa dessutom till honom att jag ville kolla gluten oxå när dom ändå stack i mig, men när jag frågade om det så hade dom givetvis inte tagit nåt glutenprov!! .. tillbaks till denna dam i telefonen då, efter lite dividerande fram o tillbaks, hon sa flera ggr: "jag förstår inte vad du menar" !!?? Hur svårt kan dte va!? Jag frågade om jag fick boka nån ny tid med doktorn eftersom ja inte mår bra o provsvaren inte visade nåt, kanske nån mer utredning/provtagning!!?? men hepp det förstod hon inte för "det står det ju ingenting här om..".. SÅ tillslut fick jag en telefontid imorgon när farbror dansk-talande-doktorn ringer... Jag förstod knappt va han sa när jag var där, hur ska det gå i telefon!!???
Vill bara tillägga att jag absolut inget emot danska språket elr danskar haha.. Bara så svårt o förstå! =)




Imorrn ska vi ut o käka på Mango's o sen se Änglar & Demoner, ska bli gött!! Läste ute boken o den va riktigt bra!!
 Vi har fått lite mer ordning i lägenheten nu, fått upp tvn på väggen o möblerat om. Flyttat in datorn i 3e rummet. Så det blir la bra nångång.

közzz hejj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0