Äntligen helg!

Hipp hipp hurra för det är Fredag idag!............
Som jag har längtat.......................................

Fick ett sms om att mitt silverschampo hade kommit, så ska hämta ut det sen och hoppas att färgen blir bättre. Får nog ta o tvätta bilen oxå, ska byta till sommardäck på måndag. Ikväll blir det väl lugn hemmakväll (för ovanlighetens skull.. yes), äta gott och kanske se en film.

Precis kollat på Hem till gården, ooooh det va spännande idag haha.. =) Näh nu ska ja äta lite lunch, pannkakor som ja gjorde igår! Sen måste ja ta mig uuuut ur denna lägenhet.





Precis dammsugit, pjuh är helt genomsvett och yr, va tvungen o sätta mig ner o dricka ett glas vatten... what!??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0