Beställt

Var bara tvungen o beställa dessa söta vår/sommarklänningarna! Kunde inte bestämma vilken färg jag ville ha, så det blev båda ;) Men kostade "bara" 149:-/st så det gick bra tyckte jag.. haha..
Klänning


Har lagt ut mina gamla sommardäck och fälgar till försäljning nu, så hoppas jag får lite för dom! Då ska jag shoppa klääääder!! usch, allt är tråkigt, urtvättat eller så är kläderna för små... skittrist!!! =((


Tobbe sitter o kolla på golf, så jag har passat på o hyrt mig en film =) En thriller - Dorian Gray heter den. Hoppas den e bra! Kostymfilm och Colin Firth är med, då måste den va bra :D







Vad händer i veckan då!? Jag SKA träffa Bettan iaf, va eeeevigheter sen juH!!! Sen kommer Maja en sväng på onsdag hälsar på innan hon åker till Finland igen, haha hon ska hjälpa mig o klippa klorna på kissarna =) Får se hur det kommer gå!
Tobbe åker te Oslo o ska kolla på Metallica ons-tor. Så man är lite gräsänka.

Ne nu ska ja bädda ner mig i soffan och kika på filmen. Hmm står en vinflaska på köksbänken ser jag, är jag sugen!? Kanske......... Pözzzz



Kommentarer
Bettan

JA DU SKA ABSOLUT TRÄFFA BETTAN.........:) KÖSS

2010-04-11 @ 21:17:54
kicki

vart bhar du köpt klänningarna?väldigt fina tycker jag...=)

2010-04-20 @ 13:34:02
Malin

Tack ja dom va jättesöta på,fick dom igår! Hittade dem på Haléns!

2010-04-20 @ 15:59:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0