This is it

Denna veckan gäller det, nyttig mat, motion varje dag. Trött på att jag inte kan använda mina kläder. Framförallt trött på att känna mig trött!! Så Tobbe om du läser det här, nu vet du vad som gäller. ;)

Så håller vi tummarna för att jag får positivt svar om jobbet oxå!! .. Känns väl lite surt o behöva jobba över sommaren men 30% är ju inte många timmar i veckan, så då kommer jag ju va ledig mycket ändå. Hoppas vi kan åka iväg på nån lite tripp iaf....

återkommer..


Mobilen ringde, jag skulle svara då dör batteriet!! Gaaaah, sätter i laddaren o ser att jepp, dom har ringt från jobbstället............................bara å vänta då..........................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0