Dag nr 2..

..som arbetslös..kan ju bli en spännande följetong det här :D eller inte...
Ställde klockan på 08.30 imorse, tog mig ur sängen 09.15. Drack kaffe och kokade ägg, smaskens =)
Har suttit och läst om vilka papper jag måste skicka in till a-kassan, men verkar som att ja skulle få hem alla nödvändiga papper att fylla i inom 3 dgr från det att jag anmält mig på arbetsförmedlingen. Så är väl bara å vänta!
Ska till revisorn efter lunch och avsluta företaget samt lämna in alla sista papper. Ska bli gott o slippa allt sånt sen.
Näh nog om såna trista grejjer...Slänger in lite bilder från Nisses inflyttningsfest i lördags... va väl inte mkt som var helt när vi åkte därifrån haha....






Nu blev det ändå hyfsat "snälla" bilder... sen finns det ju andra när dom börjar klä av sig lite mer haha.. va e det med pojkar o bara överkroppar!? Fattar inte grejjen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0