Inskriven

Då vart man inskriven på Arbetsförmedlingen. Hann inte med revisorn, så det får bli imorgon!
Bara å hoppas på att man får några pengar sen!! Imorrn ska jag skriva CV o greja. Åka till ÖB o shoppa loss haha.. Onsdag kommer Bettan en sväng.. Skönt att man har lite o göra iaf :P
Städa kan man ju alltid göra oxå. Kom på en grej, ställde ju klockan imorse för att dom ev skulle komma o kolla ventilationen, men dom kom typ halv två.. Iallafall, så ska jag ställa klockan varje morgon så jag inte blir helt förslappad :D .. Idag ringde den 09 imorrn kanske 08.30?? jaa det blir lagom, snooza en halvtimma o sen gå upp...Efter själva Sömnen, så är Snooza det bästa jag vet!! :D Fråga Tobbe han vet ;P

Får väl ta o lägga upp lite kort från lördagens fest imorgon...Som jag trodde slutade den inte särskilt lyckad :D Men roligt var det iaf....

Gonatttt på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0