åååhhh så skönt...

..o va ledig!!! endast 10 dagar jobb kvar!! ... Sen ut i ovissheten haha.. näh det ska la ordna sig!
Bettan kom på snabbvisit i förmiddags.. va tvungen o skicka iväg henne efter en timme för ja skulle på seans. hehe.. Men vi hann med lite fika o tjöt iaf =) ... Det var spännande på seansen.. haha, men visst är man skeptisk.. tills man upplever/ser det själv så är man en tvivlare. Men visst vore det fantastiskt, om det gick, om det fanns, om det är så. Har funderingar på o testa den där mediumkursen hon har... intressant om inte annat =) Så Mia, nu får du skrapa ihop lite pengar så vi kan dra dit i februari =) ...

Har precis ätit lite mat.. torsk, potatis o currysås. Gick allt ner! haha.. mamma tycker Tobbe e såå duktig som fått mig o börja äta lite fisk ;)

Skulle ju på ett yoga-pass ikväll, men det blir på söndag istället!! Jag ska ta med mamma, eller hon tar med mej eller hur man nu ska se det.... ska bli spännande o testa =)

Nu ska ja dricka lite kaffe, sen ska jag palta på mig o gå en liten promenad medans det är ljust.

pözzzzz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0