Sovmorgon

Hade inga kunder på förmiddagen, så jag tog lite sovmorgon! Härligt =) .. Åker väl till jobbet efter lunchen.
Imorgon är det FREDAG!! På Spåret, Skavlan, god mat o kanske en film. Älskar fredagar, men vem gör inte det!?
På lördag skulle vi nog te Bettan å Marcus, käka lite gött o kanske blir en film där oxå.. karlarna dricker la säkert några öl ;P ...Marcus hade tydligen införskaffat sig en snöscooter haha.. så vem vet hur kvällen slutar..... :D
Karlar o sina leksaker.. om det så är nånting med motor eller teknikgrejjer, så ska dom ha! Antar att det är som oss töser med våra kläder, smink o diverse lock/-plattänger...haha..
åhh kläder,... önskar jag hade pengar så ja kunde shoppa!! men icke...
Ser fram emot o få ett jobb, med en LÖN...Ska fan unna mig nåt varje månad! hmm.. undrar hur det känns..kommer knappt ihåg, va väl en sisådär 4 snarare 5 år sen jag hade en fast lön varje månad...
La ju ut några klänningar som jag knappt använt och 2 par skor som jag aldrig använt på Tradera, men har inte fått ett enda bud än!!! ... blää...hade ju hoppats på några kronor där.

Hepp, på tal om locktänger tänkte jag gå loss på mitt hår med en nu när jag har tid (och ork)...
Är sugen på och sätta i löshår, men blir så j-la mkt hår o hålla reda på!! Är sååå segt o spara ut juh =( Men jag kämpar på.....

Den här bjuder jag på.. Det här är INTE najs!! hahah..usch, näh tejphår va ingen hit. Tacka vet ja vaxfästen....

Hmm kom på en idé om nästa inlägg haha..Kanske skulle lägga upp lite frisyrer o sminkningar jag gjort!? Intressant!?

pözzzzzz


Kommentarer
Erica

Jaa jag vill se!! :)

2010-01-14 @ 13:03:43
Mia

Det har ju jag gjort en gång =)

Jag vill gärna se ändå ;)

2010-01-14 @ 14:43:09
URL: http://mammanmias.blogg.se/
Anna-Malin

då kommer det kanske ikväll! Haha.. mia jag vet, men jag har lite andra folk som ja sminkat oxå från fotostudion! När skulle du dit förresten?

2010-01-14 @ 14:48:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0